Vliv věkového uspořádání třídy na rozvoj matematické pregramotnosti dětí pohledem budoucích učitelů

Autoři

NOVÁKOVÁ Eva

Rok publikování 2021
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Elementary Mathematics Education Journal
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://emejournal.upol.cz/vol3no1.php
Popis Příspěvek je zaměřen na posouzení vlivu uspořádání třídy mateřské školy na efektivitu rozvoje matematické pregramotnosti dětí optikou budoucích učitelů. Cílem výzkumu bylo zjistit, které z uspořádání třídy budoucí učitelé preferují a o jaké argumenty svůj názor opírají. Z výzkumných zjištění vyplývá, že názory studentek na věkové uspořádání tříd nejsou jednoznačné, i když je zřetelná prevalence názorů preferujících třídy heterogenní.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.