Integrating poetry into the foreign language classroom from the point of view of second language acquisition

Název česky Integrace poezie do výuky cizích jazyků z pohledu osvojování druhého cizího jazyka
Autoři

SAVCHENKO Tatiana

Rok publikování 2020
Druh Článek ve sborníku
Konference Current Issues of the Russian Language Teaching XIV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/chapter/1934/286
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9781-2020-8
Klíčová slova second language acquisition; poetic texts; foreign language teaching
Popis Článek se zabývá teoretickými základy osvojování cizího jazyka, které souvisejí s integrací poetických textů do výuky cizích jazyků. Článek vymezuje poetický text a jeho roli ve výuce cizích jazyků a zaměřuje se na vybrané teorie osvojování cizího jazyka a jejich provázanost s využíváním poetických textů ve výuce cizích jazyků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.