Živé obrazy ve výuce. Dramatická výchova ve službách vlastivědy

Autoři

RODOVÁ Veronika

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Perspektivy preprimární a primární edukace - výzvy, možnosti a strategie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova live pictures; psychosomatic unity of man; pedagogical work; social skills; cooperation in group
Popis Příspěvek ukazuje sociální aspekty aktivizační techniky živých obrazů jako specifického didaktického přístupu, jehož základ tvoří psychosomatická jednota těla a mysli a který lze považovat za příklad konstruktivisticky vedené výuky. Provedená analýza výpovědí žáků opírající se o otevřené kódování umožnila ukázat, jak utváření živých obrazů rozvíjí sociální kontakt, zejména oblast komunikačních a kooperačních dovedností žáků.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.