Reforma kurikula pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity: Hledání kvality v éře masifikace

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogika
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1601
Klíčová slova quality of teaching; pedagogical propaedeutics; curriculum reform; university teaching; teacher education; students of teaching
Popis Příspěvek mapuje reformu pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, který je podstatnou součástí učitelských studijních programů. Představuje východiska, postupně se měnící strukturální podmínky a hlavní dilemata, která provázela jeho tvorbu. Na jejich základě se zaměřuje na principy kvality vysokoškolské výuky a jejich evaluaci. Proces reformy kriticky zasazuje do souvislostí vysokoškolského vzdělávání v éře masifi kace. V neposlední řadě text přináší osobní refl exe autorek podílejících se na reformě kurikula pedagogicko-psychologického modulu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.