Stav digitalizace na SOŠ

Autoři

VÁLEK Jan SLÁDEK Petr MATĚJKA Petr

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Digitization; Digital teaching materials; Digital literacy; Teachers
Přiložené soubory
Popis V příspěvku bude prezentováno šetření zaměřené na úroveň digitalizace českého středního školství. Sonda se zaměřuje na vnímání tohoto pojmu učiteli. Současně se zaměříme také na vybrané Digitální učební materiály, jak přispívají k rozvoji digitální gramotnosti žáků. Dále se zaměříme na to, zda a jak sami učitelé vnímají rozdíl mezi Digitalizací a Digitální gramotností. To vše je důležité, protože tvorba digitálních učebních materiálů hraje v současném školství velmi výraznou roli.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.