The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

Název česky Vliv zkušeností pregraduálních studentů s inovativními metodami na jejich budoucí praxi
Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Doi http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018
Klíčová slova pre-service teacher education; innovative methods; science education
Popis Vzdělávání učitelů je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících kvalitu a efektivitu vzdělávání v oblasti přírodních věd, technologie, inženýrství a v matematice. Proto se toto vzdělávání učitelů stalo hospodářskou a politickou prioritou. Pro zlepšení profesních kompetencí učitelů je zapotřebí zavést do pregraduálního vzdělávání učitele inovativní vzdělávací metody. Učitelé přírodovědných předmětů, kteří jsou vhodně vzděláváni, si rozvíjejí své pedagogické znalosti, dovednosti a kompetence a uplatňují získané inovativní metody ve výuce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.