Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem

Autoři

BYTEŠNÍKOVÁ Ilona KRAJČIOVÁ Martina

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Media4u magazine
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.media4u.cz/mm022017.pdf
Klíčová slova special educational needs; multimedia technologies; Down syndrome
Popis Informační a komunikační technologie mají i při vzdělávání žáků s mentálním postižením nezastupitelné místo. Využití iPadu je ve vzdělávání rychle se rozšiřující novinkou, jehož výhodou je relativně snadné a intuitivní ovládání a velké množství dostupných aplikací. V příspěvku jsou prezentovány závěry výzkumu, zaměřeného na užití aplikace iPadu při rozvoji slovní zásoby u žáků s Downovým syndromem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.