Role of solidarity in social inclusion of children with emotional and behavioral disorders

Název česky Role solidarity v procesu sociálního začleňování dětí s poruchami emocí a chování
Autoři

ČERVENKA Karel

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj e-Pedagogium
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova social inclusion; educational inclusion; solidarity; behavioral and emotional difficulties; special education; stigmatisation; intervention
Popis Text je zaměřen na problematiku inkluze ve vzdělávání dětí s poruchami emocí. Cílem textu je zdůraznit význam sociální a kulturní dimenze procesu inkluze (nejen) ve vzdělávání, zejména s ohledem na specifika situace těchto dětí. Prostřednictvím role, kterou má solidarita v rámci procesu inkluze, je zdůrazněna důležitost jeho neformální stránky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.