Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?

Autoři

ŠINDELKOVÁ Monika PLUCKOVÁ Irena MÁLKOVÁ Alžběta

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Project-based learning; integrated thematic education; role of teacher; role of student; motivation
Popis Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Následující text ukazuje využití a zhodnocení projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem předloženého textu je poukázání na nápravu mnohých mylných představ o projektové výuce a zároveň seznámení studentů přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.