Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii

Autoři

PETRŮ Michaela CÍDLOVÁ Hana

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference 11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Chemistry; teaching; interdisciplinarity; motivation; questionnaire; test.
Popis Výzkumy prokázaly, že po chemických experimentech je nejpožadovanější činností žáků při hodinách chemie hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických křížovek, kvízů apod. Použití tohoto prostředku ve výuce je ve srovnání s chemickými experimenty bezpečné a dostupné, jeho cílenému využití je v odborné literatuře věnována poměrně velká pozornost. Předkládáme některé zkušenosti s využitím databáze dvouoborových interdisciplinárních úloh určených pro výuku chemie (výsledky dvouletého výzkumu mezi cca 900 žáky 8. a 9. tříd základních škol).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.