Chemické vzorečky versus trojčlenka při výuce chemických výpočtů na základní škole

Autoři

PTÁČEK Petr

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Anotace Početní úlohy představují pro žáky základních škol jednu z nejobtížnějších oblastí výuky chemie a přírodovědných předmětů vůbec. Jedná se o multifaktoriální jev, který koresponduje se současným trendem klesající matematické gramotnosti českých žáků. Za dané situace je pro pedagogy stále obtížnější nalézat způsoby, jak udržet kvalitní úroveň výuky přírodovědných předmětů v tematických oblastech vyžadujících použití matematického aparátu. Cílem příspěvku je představit výsledky výzkumu porovnávající úspěšnost žáků při řešení chemických početních úloh s využitím vzorečků a s využitím trojčlenky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.