Schüler schreiben einen Notizzettel in drei Sprachen

Název česky Žáci píší vzkaz ve třech jazycích
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Deutsch ohne Grenzen. Didaktik Deutsch als Fremdsprache
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova crosslinguistic influence; multilingual text competence; writtig in foreign language; message
Popis Jako součást výzkumu vícejazyčných písemných dovedností žáků byly analyzovány tři podobné texty ve třech jazycích s úmyslem najít vlivy prvního jazyka (L1) na písemné užívání prvního cizího jazyka (L2) a druhého cizího jazyka (L3) a případně odhalit vliv zkušeností s výukou jazyků na jazykovou produkci na individuální bázi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.