Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

Autoři

LUPAČ Michal

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology
Popis Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.