Interaktivní tabule v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ: dobrý sluha, nebo zlý pán?

Autoři

DOBROVOLNÁ Alena

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/06/komensky_02_140_final.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Interactive whiteboard; teacher; learner; forms of interaction; communication; communicative activities; oral interaction
Popis Článek přináší některé z výsledků disertačního výzkumu vyučování angličtiny s interaktivní tabulí na druhém stupni základních škol. Popisuje zejména zjištění týkající se organizace práce v hodině, ve které je toto médium využíváno, a s tím související příležitosti k procvičování komunikace a ústní interakce v cílovém jazyce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.