Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Strategie učení se cizímu jazyku patří k aktuálním didakticko-pedagogickým tématům. Vlčková je definuje jako soubory postupů používaných žáky k usnadnění získávání, zapamatování, znovu vybavení a používání informací v procesu učení (se) cizímu jazyku. Dosavadní výzkumy věnované strategiím učení se soustředily zejména na většinovou populaci. Poznatky o strategiích učení se cizímu jazyku v rámci speciálního vzdělávání jsou nedostatečné, v českém prostředí téměř nulové. Cílem tohoto příspěvku je nastínit potenciál strategií učení se cizímu jazyku a představit současný výzkum strategií učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na českých vysokých školách. |
| Související projekty: |