Mnemotechnické pomůcky pro výuku anorganického názvosloví na základní škole

Autoři

PTÁČEK Petr

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Abstrakt představuje metodu využití mnemotechnických pomůcek při výuce anorganického názvosloví v rámci výuky chemie 8. ročníku základní školy. Jako jeden z klíčových aspektů rozebírá vliv mnemotechnických pomůcek na pochopení názvoslovných principů. V příspěvku je uveden výzkum založený na porovnání klasifikačního hodnocení žáků vyučovaných anorganické názvosloví s použitím mnemotechnických pomůcek a žáků vyučovaných klasickými pedagogickými postupy bez mnemotechnických pomůcek. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.