The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum
| Název česky | Současná paradigmata přírodovědného vzdělávání a jejich očekávaný vliv na kurikulum |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041294 |
| Doi | https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.135 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | history of paradigms; curricular Delphi study; paradigms; science education; stakeholders |
| Popis | S využitím PROFILES-projektové kurikulární Delphi studie jsme se pokusili identifikovat účastnické pohledy jako základ pro nová přírodovědná paradigmata: (1) zdůraznění role přírodovědy v současném světě; (2) intelektuální vzdělávání v mezipředmětovém pojetí; (3) podpora zájmu v kontextu přírodovědy pro život a životní prostředí. |
| Související projekty: |