Řešení nestandardních úloh nadanými žáky ve výběrové a v běžné třídě na 1. stupni ZŠ

Autoři

DURNOVÁ Helena VAŇUROVÁ Milena

Rok publikování 2014
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku uvádíme několik postřehů, které vyplynuly z analýzy řešení nestandardních úloh mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ. Objevily se rozdíly v přístupu k řešení těchto úloh nadanými žáky, kteří navštěvují běžné třídy, a žáky, kteří jsou soustředěni ve speciální výběrové třídě. Naše šetření ukazuje, že pro žáky ve výběrové třídě je nutné hledat jiné motivační metody a formy práce než pro nadané jednotlivce v běžné třídě.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.