Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání

Logo poskytovatele
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2014
Druh Účelové publikace
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.