Poznávání přírody v předškolním věku

Autoři

HORKÁ Hana RODOVÁ Veronika CHYBOVÁ Ivana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Eco-social theory of education; biophilic education; natural garden; relationship to nature
Popis Příspěvek přináší příklady formování vztahu dětí k přírodě v přírodní zahradě mateřské školy. V návaznosti na cíle předškolního vzdělávání ve smyslu biofilní orientace uvádí terénní nálezy z výzkumného šetření. Výsledky výzkumu potvrzují přínos přírodní zahrady pro rozvíjení potřeby kontaktu s přírodou, pro utváření estetického a etického postoje a adaptace na přírodní podmínky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.