Co učit budoucí učitele o tvorbě PowerPointových prezentací?

Autoři

BOČKOVÁ Tereza CÍDLOVÁ Hana ŽEMLIČKOVÁ Lenka

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://k101.unob.cz/kolokvium/7archiv/2014/1abs/0prisp/1bockovt.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova PowerPoint; chemistry; effectiveness of teaching; rules for creation of presentations
Přiložené soubory
Popis Práce navazuje na dřívější zjištění autorek, že jen málokteré z PowerPointových prezentací pro výuku chemie, vystavených na Metodickém portále RVP, vyhovují pravidlu 6 × 6 a zásadě využití stručných snímků. Je prokázáno, že nedodržení těchto dvou zásad může snižovat efektivitu výuky. Tato práce jednak srovnává uvedenou situaci s fyzikou jako příbuzným vyučovacím předmětem, jednak konfrontuje situaci s názory studentů posledního ročníku studia učitelství chemie.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.