Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol

Autoři

HORKÁ Hana GRŮZOVÁ Lucie SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Acorát
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Education of preprimary school teacher, reflexion, self-reflexion, experience reflective learning.
Popis Stať popisuje profesní přípravu studentů učitelství pro mateřské školy z hlediska jejich stimulace k cílené sebereflexi zkušeností. Autorky vycházejí z rozvojového pojetí přípravného vzdělávání, které pracuje se spojováním výuky se zkušenostmi studentů a jejich teoretickou reflexí. Předkládají výsledky výzkumné sondy realizované se studenty v různých fázích profesního vývoje v průběhu studia.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.