Systemic teacher continuous professional development as support of teaching practice

Logo poskytovatele
Název česky Systémový učitelský průběžný profesní rozvoj jako podpora učitelské praxe
Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Frontiers in Mathematics and Science Education Research. Proceedings of the Frontiers in Mathematics and Science Education Research Conference 01-03 May 2014, Famagusta, North Cyprus
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova systemic CPD; teacher competences; teaching practice.
Popis Naše zkušenost a výzkumy přinášejí závěry, že je třeba vytvořit učitelský systémový průběžný profesní rozvoj. Učitelský pre-service a in-service vzdělávání musí být systematicky propojeno s profesní praxí. Výstupem našeho konstrukčního výzkumu je tento fakt potvrzen. Objevili jsme sadu aktuálních učitelských profesních kompetencí, které je třeba zdůraznit v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Tyto kompetence musí být vytvořeny a zahrnuty do systémového CPD.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.