Teorie a praxe možností edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích

Autoři

BAZALOVÁ Barbora

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou analyzovány možnosti edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích. Teoretické poznatky jsou průběžně doplňovány výsledky realizovaných výzkumných šetření. Na úvod je popsán legislativní rámec vzdělávání žáků s PAS, navazuje výčet možností umístění žáků ve školských zařízeních, jsou prezentovány výsledky šetření spokojenosti rodičů se vzděláváním jejich dětí. Následuje analýza možností edukace v průběhu jednotlivých věkových období od předškolního po vysokoškolské. Na závěr je představen vhodný způsobu práce s žáky s PAS.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.