Výuka cizího jazyka u studentů se sluchovým postižením na vysoké škole

Autoři

DOLEŽALOVÁ Lenka HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z konference Posilování kompetencí v oblasti informačních technologií mladých vědeckých pracovníků při práci s osobami se zdravotním postižením
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Popis Obsah předkládaného příspěvku byl prezentován na workshopu s názvem Cudzí jazyk a žiaci so sluchovým postihnutím, který byl pořádán 10. prosince 2010 Katedrou špeciálnej pedagogiky Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. Cílem příspěvku je poukázat na potřebu znalosti cizího jazyka u člověka se sluchovým postižením, který se rozhodne pro studium na vysoké škole, kde jedním z předpokladů úspěšného dokončení studia je i zvládnutí jazyka a vykonání zkoušky z cizího jazyka na úrovni B2 Evropského referenčního rámce jazykového vzdělávání. Chceme dále poukázat na důležitost cizího jazyka v profesním životě vysokoškolsky vzdělaného člověka se sluchovým postižením, kdy má díky němu lepší možnosti uplatnění.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.