Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews

Název česky Role vizuálií pro výuku reálií v současných učebnicích němčiny: výsledky analýzy učebnic a rozhovorů s učiteli
Autoři

PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova visual; teaching culture; textbook; interview; teacher
Přiložené soubory
Popis Článek odpovídá na otázku, jakou roli mají vizuálie pro výuku reálií v současných učebnicích němčiny na českých ZŠ. K tématu je přistupováno ze dvou perspektiv. Nejprve je na základě výsledků analýzy učebnic popsáno, jaké obsahy reálií prezentují analyzované vizuálie a jakými funkcemi disponují. Následně jsou tyto výsledky srovnány s názory dotazovaných učitelů, kteří hovořili o žádoucích charakteristikách vizuálií pro výuku reálií.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.