Řešení fyzikálních úloh žáky s poruchou učení

Autoři

MAKYDOVÁ Lucie PAVLÍČKOVÁ Lenka

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova learning disability; sloving learning tasks; research
Popis Specifické poruchy učení mají mnoho projevů v různých školních předmětech. My jsme se zaměřily na vyučovací předmět fyzika a jako zástupce specifických poruch učení (SPU) jsme si zvolily dyslexii, dysgrafii a dyskalkulii. Tyto poruchy nejvíce ovlivňují úspěšnost žáka ve fyzikálním vzdělávání. Zajímají nás především odlišnosti při řešení fyzikálních úloh běžným žákem a žákem s poruchou učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.