Teacher Development in IBSE

Logo poskytovatele
Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Učitelé na celém světě se potýkají s poklesem zájmu studentů o studium přírodních věd. Za jednu z hlavních příčin jsou považovány způsoby, kterými se přírodní vědy vyučují ve školách, protože metody výuky často neakceptují potřeby studentů. Není respektován odlišný styl učení současné Net generace a principy konektivismus. Studenti se domnívají, že výuka nesouvisí s jejich každodenním životem. Řešením může být implementace IBSE. Prezentujeme výsledky našeho výzkumu, které potvrzují, že IBSE motivuje studenty, stejně jako učitelé. Učitelé se však musí naučit, jak tuto metodu impementovat do výuky, a proto je třeba začlenit IBSE do pregraduální i postgraduální přípravy učitelů-servis a do celoživotního profesního vzdělávání učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.