Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách

Autoři

PITNEROVÁ Pavla

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova integration; learning conditions; a pupil with hearing impairments
Přiložené soubory
Popis Text představuje výsledky výzkumu, který vznikl jako součást dizertační práce na téma Determinanty integračního procesu žáků se sluchovým postižením. Výzkumné šetření mělo za cíl zjistit, jak jsou učitelé připraveni na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně žáků se sluchovým postižením
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.