Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu

Autoři

HANUŠOVÁ Světlana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola se věnuje výsledkům výzkumného šetření, které bylo realizováno v šesti evropských zemích v rámci projektu DysTEFL. V rámci šetření byly analyzovány studijní programy v přípravném vzdělávání učitelů a vzdělávací programy a kurzy nabízené v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Dále byly analyzovány legislativní a kurikulární dokumenty relevantní pro danou oblast. Bylo také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potřeb a preferencí učitelů anglického jazyka, kteří vyučují žáky či studenty s dyslexií.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.