Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí

Autoři

HRBÁČEK Jiří STRACH Jiří KUČERA Martin

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Study support with internal intelligence;dynamic learning support connected to external systems
Přiložené soubory
Popis Již delší dobu se zabýváme výzkumem možností tvorby a vývojem základních částí studijních opor s vnitřní inteligencí, ke kterým jsou přímo připojeny externí systémy. Poslední tři kvalaitativní výzkumná šetření, která proběhla v posledníct dvou letech byla zaměřena na vliv externích systémů připojených přímo k Flash animacím na motivaci žáků s tudentů ke studiu a procvičování látky. Výzkum byl prováděn na základní škole a s žáky s LM retardací. Výzkumná šetření prokázala, že uvedené systémy přináší mnoho pozitivního s ohledem na názornost výuky i pozitivně působí na motivaci studentů ke studiu. Podle požadavků pedagoga mohou znemožnit studentovi vynechat, nebo neprovést kompletně a správně praktické činnosti spojené se studiem, což pozitivně přispívá k efektivitě studia.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.