Respekt jako nezbytná podmínka inkluze

Autoři

HAVEL Jiří KRATOCHVÍLOVÁ Jana FILOVÁ Hana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusion; school for all; school educational programme; self-evaluation; indicators; respect
Přiložené soubory
Popis V příspěvku seznamujeme čtenáře s vybranými výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V obsahové analýze argumentů z dotazníkového šetření nás zajímalo, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. V této etapě nás mimo jiné zajímaly indikátory vzájemného respektu mezi pracovníky školy a žáky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.