Sociální dovednosti nově nastupujících pedagogů 2. stupně ZŠ

Kód projektu
MUNI/41/021/2009
Období řešení
1/2009 - 12/2009
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
Sociální dovednosti, sociální kompetence, skryté kurikulum, komunikace, zvládání a řešení konfliktů

Obsahem projektu bude zjišťování sociálních dovedností nově nastupujících pedagogů 2. stupně ZŠ. Výzkumný záměr bude realizován na čtyřech pedagogických fakultách, a to v Brně, Praze, Olomouci a Hradci Králové. Cílem bude zmapovat, jaké jsou sociální dovednosti absolventů těchto fakult a rovněž teoreticky vymezit pojem "sociální dovednosti".

Výsledky

Díky projektu byla uskutečněna expertní šetření během nichž byla nasbírána významná data pro zpracování výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.