Informace o projektu
Intervence jako nástroj pro výuku zaměřenou na sociální dovednosti dětí v riziku poruch chování

Kód projektu
MUNI/41/089/2008
Období řešení
1/2008 - 12/2008
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
metody dramatické výchovy, výzkum, sociální znevýhodnění, intervence, děti v riziku poruch chování, sociální kompetence

Předmětem výzkumného projektu „Intervence jako nástroj pro výuku zaměřenou na sociální dovednosti dětí v riziku poruch chování“ je analýza současné úrovně sociálních kompetencí dětí v riziku poruch chování umístěných v podmínkách institucionální péče v dětském domově v Boskovicích a vytvoření metodiky intervenčních postupů s využitím dramatické výchovy pro jejich podporu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.