Informace o projektu
Strategie ve vzdělávání žáků - imigrantů se specifickými vzdělávacími potřebami v České republice

Kód projektu
MUNI/41/V 26/2007
Období řešení
1/2007 - 12/2007
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
pedagogika, speciální pedagogika, děti a žáci se specifickými vzdělávacími potřebami, děti a žáci sociálně znevýhodnění, imigranti, integrace, edukace, majoritní společnost, kulturní identita, jazykové a sociální kompetence

Projekt se zabývá strategiemi ve vzdělávání jedné ze skupin žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, a to žáků-imigrantů v České republice. Shrnuje aktuální strategie ve vzdělávání těchto žáků, přináší nové poznatky a zkušenosti se vzděláváním této skupiny dětí z členských zemí Evropské unie. Praktická část projektu se orientuje na sociální kompetence těchto dětí jako jeden ze základních předpokladů úspěšné integrace do majoritní společnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.