Informace o projektu
Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ

Kód projektu
MUNI/41/V 21/2007
Období řešení
1/2007 - 12/2007
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
specifické poruchy učení, reedukace, vzdělávání, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, klíčové kompetence, komunikace, komunikativní kompetence, cizí jazyk, žák, učitel

Projekt je zaměřen na analýzu obtíží v komunikaci a možností rozvoje komunikativních kompetencí, která je žákům se specifickou poruchou učení nabízena učiteli v souvislosti s naplněním požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Údaje získané v rámci provedeného výzkumného šetření budou zpracovány jako jeden z výstupů připravované disertační práce na téma "Analýza edukačního procesu žáků s poruchami učení v širším slova smyslu".

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.