Informace o projektu
Výzkum přiměřenosti didaktické transformace problémových sociálně geografických pojmů věku žáků

Kód projektu
MUNI/41/43/2006
Období řešení
1/2006 - 12/2006
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
didaktika geografie, pedagogický výzkum, výzkum žáka, geografické pojmy, výuka zeměpisu, problémové pojmy, porozumění, přiměřenost obsahová, didaktická transformace

Předmětem výzkumu je hodnocení didaktické transformace problémových sociogeografických pojmů ve výuce zeměpisu samotnými žáky. Výzkum je zaměřen na zjištění míry přiměřenosti didaktické transformace problémových sociogeografických pojmů vzhledem k věku žáků. Výzkum se zabývá konkrétní fází vyučovacího procesu, ve které se žák snaží porozumět problémovému sociogeografickému pojmu na základě jeho didaktické transformace učebnicí, případně učitelem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.