Informace o projektu
Zvýšit praktické kompetence studentů speciální pedagogiky zavedením videotréninku interakcí pedagogických situací ve školní třídě

Kód projektu
MUNI/41/T 54/2004
Období řešení
1/2004 - 12/2004
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Projekt je zaměřen na zkvalitnění přípravy a především zvýšení kompetencí studentů o praktický výcvik a praktickou přípravu na následně navazující praxi. Jedná se o výcvik studentů v dovednostech nutných pro činnost speciálního pedagoga, vykonávající praxi na základních školách, středních školách, speciálních školách. Metoda videotréninku je pomocnou metodou sloužící k vytvoření dobrého klimatu školní třídy. Videotrénink se vyvinul na základě potřeby pomoci rodinám a následně pedagogickým pracovníkům, kterým chybějí pedagogické dovednosti při výchově či realizaci edukačního procesu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.