Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením

Autoři

OPATŘILOVÁ Dagmar

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Pupil with Health Disability; Specifisc in Process of Learning; Rolino Method; Research
Přiložené soubory
Popis Článek se zabývá specifiky v procesu učení u žáků se zdravotním postižením, představuje Rolino-metodu a prezentuje pilotní výzkum, který ověřuje využití této metody u žáků se zdravotním postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.