Tertiärsprachendidaktik und ihre Resonanz in einigen ausgewählten DaF-Lehrwerken

Logo poskytovatele
Název česky Didaktika třetího jazyka a její rezonance v některých vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka
Autoři

JANÍKOVÁ Věra SORGER Brigitte BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V této kapitole jsou shrnujícím způsobem popsány základní principy didaktiky výuky třetího jazyka, tedy druhého cizího jazyka. Při učení se prvnímu cizímu jazyku navazujeme na znalosti mateřštiny, ale nemáme doposud žádné zkušenosti s osvojováním cizího jazyka. Tato situace se mění při učení se druhému cizímu jazyku, protože již můžeme navázat na získané individuální znalosti i zkušenosti. Ve dvou učebních celcích – Deutsch.com a Deutsch mit Max – analyzujeme způsob, jak učebnice zpracovávají principy didaktiky výuky třetího jazyka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.