Integrovaná terénní výuka jako systém

Autoři

HOFMANN Eduard TRÁVNÍČEK Marek SOJÁK Petr

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www Fulltext
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova field work; integrated learning education and leisure time study; questionnaire examination; interviews
Popis Text se zabývá problematikou terénní a integrované výuky. Seznamuje nás s popisem různých forem terénní výuky na PdF MU s cílem najít společné prvky napříč spektrem jednotlivých dílčích kurzů, dále upozornit na možnosti kvalitnějšího uchopení takových forem a uspořádání do uceleného systému. Děje se tak u terénní výuky kateder geografie, tělesné výchovy a sociální pedagogiky. Dále se v textu prezentují výstupy z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů z padesáti základních škol v ČR, kde bylo sledováno, jak je vnímána potřebnost zavedení terénní integrované výuky do ZŠ.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.