Vyučovací metody a výuka angličtiny s interaktivní tabulí
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | teaching method interactive board teacher learner activity |
| Popis | Studie připravuje teoretické základy pro část disertačního výzkumu, který se zaměřuje na práci učitele s interaktivní tabulí v hodinách angličtiny na základních školách. Cílem příspěvku je podat přehled vyučovacích metod vhodných pro výuku angličtiny, konkrétně v hodinách, kdy je tato tabule používána.V příspěvku se hlavně zaměříme na ty metody, které přispívají k žákovské aktivitě a samostatnosti. Hlavním zdrojem, ze kterého vycházíme při kategorizaci a popisu metod je publikace J. Maňáka a V. Švece Výukové metody. |