Vyučovací metody a výuka angličtiny s interaktivní tabulí

Autoři

KAŠPÁRKOVÁ Alena

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teaching method interactive board teacher learner activity
Popis Studie připravuje teoretické základy pro část disertačního výzkumu, který se zaměřuje na práci učitele s interaktivní tabulí v hodinách angličtiny na základních školách. Cílem příspěvku je podat přehled vyučovacích metod vhodných pro výuku angličtiny, konkrétně v hodinách, kdy je tato tabule používána.V příspěvku se hlavně zaměříme na ty metody, které přispívají k žákovské aktivitě a samostatnosti. Hlavním zdrojem, ze kterého vycházíme při kategorizaci a popisu metod je publikace J. Maňáka a V. Švece Výukové metody.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.