Kontinuita kurikula mezi 1. a 2. stupněm v české ZŠ: Pohledy do RVP ZV a žákovských sešitů

Autoři

KNECHT Petr

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem kapitoly je na konkrétních příkladech metodologicky rozpracovat koncept kontinuity kurikula pro potřeby obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Kontinuita kurikula udává, jak je akcentována návaznost vybraných vzdělávacích obsahů v kurikulárních dokumentech různých typů škol. Kontinuita kurikula na 1. a 2. stupni ZŠ je v kapitole zkoumána metodou obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Nejprve věnujeme pozornost kontinuitě vybraných očekávaných výstupů v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV), poté sledujeme kontinuitu kurikula na příkladu zpracování modelových vzdělávacích obsahů v sešitech žáků 1. a 2. stupně ZŠ.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.