Kontinuita kurikula mezi 1. a 2. stupněm v české ZŠ: Pohledy do RVP ZV a žákovských sešitů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Cílem kapitoly je na konkrétních příkladech metodologicky rozpracovat koncept kontinuity kurikula pro potřeby obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Kontinuita kurikula udává, jak je akcentována návaznost vybraných vzdělávacích obsahů v kurikulárních dokumentech různých typů škol. Kontinuita kurikula na 1. a 2. stupni ZŠ je v kapitole zkoumána metodou obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Nejprve věnujeme pozornost kontinuitě vybraných očekávaných výstupů v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV), poté sledujeme kontinuitu kurikula na příkladu zpracování modelových vzdělávacích obsahů v sešitech žáků 1. a 2. stupně ZŠ. |
| Související projekty: |