Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání

Autoři

PITNEROVÁ Pavla PANČOCHA Karel

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Proces inkluze ve vzdělávání je ovlivňován četnými faktory, z nichž nás zajímá role učitele a jeho znalosti v tomto procesu. Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání Pedagogické fakulty MU provedl výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje a znalosti osob, u kterých je předpoklad, že by měly ve své profesi být jednou z determinant inkluzivního procesu. V textu se zabýváme výsledky té části výzkumu, která se zabývá rozborem znalostí z oblasti speciální pedagogiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.