Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.

Autoři

SYCHROVÁ Pavla KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Uváděná kapitola se zaměřuje na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci dlouhodobého, komplexnějšího a rozsáhlejšího výzkumného šetření probíhajícího již od druhé poloviny roku 2009. V jeho rámci byly také sestaveny případové studie žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Zpracované případové studie se podrobněji zaměřují na jednotlivé prvky edukace těchto žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.