Differences in Reported Foreign Language Learner Strategy Use Across Educational Levels

Název česky Rozdíly v uváděném používání žákovských strategií učení napříč stupni vzdělávání
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina DOSKOČILOVÁ Marie

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Strategie učení cizímu jazyku byly zkoumány na konci primárního, nižšího a vyššího všeobecného sekundárního vzdělávání pomocí adaptovaného dotazníku SILL, který rozlišuje strategie přímé a nepřímé. Sledovány byly proměnné potenciálně ovlivňující používání strategií a proměnné ovlivňované používáním strategií žáky. Tyto vztahy se jeví jako stabilní napříč danými soubory.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.