Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Vyžádané přednášky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Přednáška poukazuje na komplexní provázanost cíle výzkumu, výzkumného designu a specifického prostředí výzkumu, kterým je v tomto případě škola jako organizace. Na příkladech z realizovaných výzkumů škol bude předveden potenciál a limity jednotlivých přístupů od případové studie až po dotazníková šetření včetně možností a úskalí spojování kvantitativních a kvalitativních metod. Účastníci porozumí rozmanitosti účelů, teoretických východisek, metodologických přístupů a výsledků výzkumů školy jako organizace a učiní si některé modelové volby na cestě výzkumu školy. A konečně budou diskutovány také časté chyby a omyly, kterých se výzkumník může dopustit. |
| Související projekty: |