Komparace výsledků výzkumných šetření o problematice poruch příjmu potravy

Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka

Rok publikování 2011
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Pomocí anonymních dotazníkových šetření v průběhu několika let byla získaná data, jež jsou prezentována v příspěvku. Z výsledků těchto studií, jež zjišťovaly vědomosti, ale také znalosti a postoje žáků o problematice poruch příjmu potravy, vyplynula potřeba zvýšit informovanost žáků o těchto psychosomatických onemocněních. Ve škole je problematika poruch příjmu potravy do výuky řazena pouze okrajově, čemuž odpovídá i relativně nízká informovanost dětí. Zájem učitelů o rozšíření výuky formou přednášek či diskusí na školách kolísá podle jejich odborného zaměření.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.