Ke vztahu kultury školy a individuálního a organizačního učení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sociálnopedagogické štúdie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | school culture; individual learning; organizational learning; basic school |
| Popis | V tomto příspěvku se snažíme rozkrýt a popsat rozmanitost vztahů mezi kulturou školy a dvěma typy záměrného učení: mezi tzv. individuálním učení a organizačním učením. Zaměřujeme se přitom na tři možné varianty vztahu mezi kulturou školy a procesy učení. Nejdříve se věnujeme tomu, jak kultura školy ovlivňuje každý z uvedených procesů. Poté popisujeme procesy učení jako znak vybraných typů kultury školy a nakonec zmiňujeme organizační učení jako proces změny či rozvoje kultury školy. |
| Související projekty: |