ART BRUT A SPONTÁNNÍ VÝTVARNÝ PROJEV DOSPÍVAJÍCÍCH V PEDAGOGICKÉ PRAXI

Autoři

GOJNÁ Kamila

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Zprostředkování umění znevýhodněným skupinám
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova mediation of art; museum and gallery education; handicap; disability; art brut; spontaneous art
Popis Publikace Zprostředkování umění znevýhodněným skupinám vznikla v návaznosti na projekt VaV (MUNI/A/1033/2009) a předkládá, zejména studentům oboru Galerijní pedagogika a zprostředkování umění KVV PdF MU, teoreticko-praktické náměty a výsledky práce univerzitních pracovníků a studentů. Díky progresivním změnám v sociální a technologické struktuře společnosti se nově vyvíjejí komunikační formy. Článek nabízí tématické rozšíření a obohacení komunikační strategie oboru současné výtvarné a galerijní pedagogiky skrze umění a projevy art brut. Jeho obsah vznikl na základě specifického výzkumu autorky v rámci disertační práce. Sleduje praktické způsoby mezioborové spolupráce skrze spontánní výtvarný projev.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.